Tuotteet

in English
Kortti elää ja voi hyvin nykypäivän Suomessa, sen asema juhlavissa hetkissä ja Ystävänpäiväkortitläheisten muistamisessa merkki- ja juhlapäivinä on edelleen vahva. Suomalaiset lähettävät vuodessa keskimäärin 14 korttia henkilöä kohden. Luku ei ole Euroopan suurimpia mutta se on merkittävästi korkeampi kuin vaikkapa välimeren alueen noin 0,5 korttia/henkilö/vuosi.Starlightz- sisudtusvalaisimet Kartolta

Korttituotteiden ohella perinteiset adressit, lahjakassit sekä lahjapaperit, -nauhat ja ruusukkeet, samoin kuin tarrat, ovat jo pitkään olleet mukana tuotevalikoimassamme. Kasvava sisutus- ja kattaustuotteiden alue on tullut voimakkaasti mukaan viimeisten 10 

Karton lahjakasseilla ja paketointuotteilla saadaan näyttäviä kokonaisuuksiavuoden aikana.

Karton vahvuustekijät – oma tuotesuunnittelu ja oma tuotanto – mahdollistavat sen, että pystymme tuomaan markkinoille suomalaiseen kulttuuriin ja suomalaisen kuluttajan makuun suunniteltuja tuotteita, joissa näkyy oma kädenjälkemme ja jotka yhdistyvät selkeäksi kokonaisuudeksi eri tuoteryhmien välillä.

 


Product Groups

YlioppilaskortitA card is alive and well in today’s Finland, as it is an essential part of the significant moments in our lives and in greeting our loved ones on their special occasions. The average number of cards sent annually by each Finn is 14, which is not the highest number in Europe but still considerably higher compared e.g. to the 0,5 cards per year in the Mediterranean area.

Starlightz valaisemet KartoltaIn addition to various types of post and greeting cards, our range of products include traditional condolence cards, gift bags, wrapping paper products, gift ribbons and rosettes, as well as a wide range of stickers. During the last ten years, many new product groups such as a growing selection of high-class table decorations and interior accessories have been included in our range.

Our own product design department and production/printing facilities are among the key factors in the success of Karto Oy, thus enabling us to introduce original, unique products and product groups especially designed for the Finnish market and the Finnish consumers.